Főoldal | Pro

Carnipure 100%

11 990 Ft
Db

Az L-karnitin elősegíti a zsírsavak szállítását a mitokondriumhoz és lehetővé teszi az energiaként történő elégetésüket. Állóképességi sportolók nyernek az L-karnitin antioxidáns kapacitása miatt is, amely növeli az olyan stressz-paramétereket, mint laktát, kortizol, kreatinin-kináz, ezen felül az ammónia értékek lényegesen alacsonyabbak [Referenciák: 1, 2, 3].

Friss tudományos tanulmányok [Referencia: 7, 8] bizonyítják, hogy a 2-szer 2000 mg tiszta L-karnitin, együtt 80 g szénhidrát bevitellel, 24 héten keresztül, növelhetik az izom karnitin tartalmát. A placebó kontrollált tanulmányban, 11%-os teljesítmény javulást figyeltek meg. Alacsony intenzitású edzés közben, hosszú távú állóképességi sportolók (VO2max 50%) előnyhöz jutottak a glikogén-kímélő hatás miatt (amikor a test az energiát a zsír-raktárakból nyeri és nem a glikogén-raktárakból). Mindezen túl, magas intenzítású edzés közben (VO2max 80%), az izomlaktát csökkent a karnitin adagolás mellett, ami ezáltal egy feljavult glikogén felhasználást és szénhidrát oxidációt mutatott.


Előnyök

  • Egyéni dózisok
  • Certifikált termék-minőség
  • Nagyon jó ár/érték arány


Felhasználás

Keverj el 1 lapos mérőkanálnyit (1,5 g) vízzel vagy más itallal naponta.

A [7] tanulmány szerinti adagolás javasolt a teljesítmény növelő hatás eléréséhez. Lásd az alábbi instrukciókat: [7]: 3 g Carnipure (= 2000 mg L-karnitin) reggelente, ebédidőben, kombinálva 80g szénhidráttal, 12-24 héten át.

Megjegyzés: A szénhidrát további energiával lát el. Figyelj oda az enrgiabevitel mennyiségére, hogy elkerüld a súlygyarapodást.


Összetevők

100% tiszta L-karnitin-tartrát

CarnipureTM márkanév a legtisztább L-karnitint biztosítja a svájci Lonza AG garanciájával.


FORRÁSOK

[1] O'Connor JE, et al, 1990: New roles of Carnitine metabolism in ammonia cytotoxicity. Adv Exp Med Biol 272:183-195.

[2] Galloway SDR, et al, 2004: Effect of 2 weeks supplementation with L-Carnitine-L-Tartrate on plasma ammonia response to exercise. Conference proceedings, FASEB.

[3] Spiering BA et al. (2008): Effects of L-carnitine-L-tartrate supplementation on muscle oxygenation responses to resistance exercise. J Strength Cond Res Jul; 22(4) 1130-5

[4] Greenhaff PL, et al, 2006: Insulin stimulates L-carnitine accumulation in human skeletal muscle. FASEB J, 20(2):377-9.

[5] Stephens FB, et al, 2006a: An acute increase in skeletal muscle carnitine content alters fuel metabolism in resting human skeletal muscle. J Clin Endocrin Metab, 91(12):5013-8.

[6] Stephens FB, et al, 2006b: Carbohydrate ingestion augments L-carnitine retention in humans. J Appl Physiol, 102(3):1065-70.

[7] Wall BT, et al. 2011: Chronic oral ingestion of L-carnitine and carbohydrate increases muscle carnitine content and alters muscle fuel metabolism during exercise in humans. J Physiol 589.4 pp 963-973.

[8] Sahlin K. 2011: Boasting fat burning with carnitine: an old friend comes out from the shadow. J Physiol 589.7 pp 1509-1510.

carni pure